TERMENE ȘI CONDIȚII

1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

EVEREST TECH – este denumirea comercială a companiei S.C. EVEREST TECH S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, al cărui sediul social se află în Mun. Bucuresti, Sector 3, Strada Trapezului, nr. 7, ap. 26. Numărul de ordine în Registrul Comerțului este J40/7674/2016, iar codul unic de înregistrare fiscală este 36149411.

Vânzător – EVEREST TECH.

Cumpărător – orice persoană fizică, a cărui vârstă este minim 16 ani, persoană juridică sau orice entitate juridică care își înregistrează un cont în site-ul nostru și efectuează o comandă.

Client – orice persoană fizica, cu vârsta mai mare de 16 ani și orice persoană juridică care beneficiază de acces la conținut. Accesarea conținutului se realizează prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către EVEREST TECH (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între EVEREST TECH și client. Această operațiune necesită crearea și utilizarea unui cont.

Utilizator – orice persoană fizică cu vârsta mai mare de 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe site, care prin finalizarea procesului de creare al contului și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice din secțiunea Termene și Condiții.

Cont – secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă, care permite cumpărătorului să efectueze diverse operațiuni. Contul conține informații despre client/cumpărător și istoricul acestuia în site. Utilizatorul se va asigura că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate.

Wishlist – secțiune din cont care permite cumpărătorului/utilizatorului să își creeze liste cu bunuri și servicii pe care dorește să le achiziționeze ulterior. Utilizatorul se folosește de oportunitatea oferită de către vânzător, urmărind bunurile și serviciile. Prin intermediul Wishlist, cumpărătorul primește informații comerciale și actualizări de produse din partea vânzătorului.

Lista – secțiunea din Wishlist în care cumpărătorul/utilizatorul poate adăuga bunuri sau servicii pe care dorește să le urmărească, în vederea unei eventuale achiziții. Ulterior, aceste produse pot fi șterse sau adăugate în coșul de cumpărături.
Listele se împart în două categorii:

  • Publice: orice client/ cumpărător/ utilizator poate vizualiza lista, în cazul în care aceasta a fost distribuită pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) sau dacă accesează profilul public al utilizatorului din site. Listele publice pot deveni liste private în orice moment. Tipul acestora se alege din secțiunea Contul sau secțiunea Favorite.
  • Private: acestea sunt vizibile numai titularului contului. Utilizatorul are posibilitatea de a le face publice oricând, direct din secțiunea Contul sau secțiunea Favorite.

Coșul meu – secțiunea din cont care permite utilizatorului să adauge bunuri sau servicii pe care dorește să le achiziționeze. În cazul în care bunurile sau serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea comenzii, cumpărătorul va beneficia de funcția pentru urmărirea bunurilor sau serviciilor. Acesta presupune transmiterea comunicărilor comerciale din partea vânzătorului.

Site-ul – magazinul online găzduit la adresa www.masinaspalatpiese.ro și subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic care facilitează comunicarea între vânzător și cumpărător. Prin intermediul acesteia, cumpărătorul transmite vânzătorului intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii existente în site.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat în site, inclusiv produsele și serviciile menționate în comandă. Acestea sunt furnizate de către vânzător cumpărătorului, ca urmare a contractului încheiat.

Campania – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de bunuri și servicii. Stocul este limitat și predefinit, pentru o perioadă de timp stabilită de către vânzător.

Contractul – reprezintă acordul dintre vânzător și cumpărător. Semnarea contractului nu implică prezența fizică a vânzătorului și a cumpărătorului.

Conținutul – reprezintă toate informațiile disponibile pe site. Acestea se pot vizualiza sau accesa prin utilizarea unui echipament electronic.
Conținutul este prezentat de către vânzător cumpărătorului prin mijloace electronice sau orice alte mijloace de comunicare disponibile.
Comunicarea informațiilor se realizează prin mijloacele stipulate de către cumpărător, chiar și în cazul în care acestea sunt proiectate de către un angajat sau colaborator al vânzătorului.
Conținutul cuprinde informații legate de bunuri și servicii sau tarifele setate de vânzător într-o anumită perioadă de timp. De asemenea, în conținut sunt precizate informații despre bunurile și serviciile prestate de către terții parteneri ai vânzătorului.
Alte aspecte stipulate în conținut sunt date referitoare la vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.

Recenzie/Review – o evaluare scrisă, de către deținătorul sau beneficiarul unui bun sau serviciu. Evaluarea este redactată prin filtrul experienței personale și prin capacitatea beneficiarului de a susține cu argumente pertinente și calitative realitatea evocată. De exemplu, bunul sau serviciul respectă/nu respectă specificațiile menționate de către producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui utilizator/ client/ cumpărător față de un produs. Ratingul se exprimă sub forma de stele. Bunurile și serviciile sunt evoluate pozitiv sau negativ, în funcție de numărul stelelor pe care îl primesc. În cadrul unei evaluări numărul minim de stele admis este 1, iar numărul maxim este 5. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de utilizator/ client/ cumpărător asupra unui bun sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observație, atribuită în scop critic, unui Review sau unui alt comentariu.

Întrebare – formula de inițiere a unei dezbateri cu alți utilizatori/ clienți/ cumpărători, în scopul de a obține informații despre bunurile sau serviciile promovate de pagina respectivă.

Răspuns – informație scrisă, transmisă utilizatorului/ clientului/ cumpărătorului care a adresat o întrebare în spațiul aferent unui anumit bun sau serviciu. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un utilizator/ client/ cumpărător unui alt utilizator/ client/ cumpărător, în cadrul unei discuții.

Document – Termene și Condiții.

Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis, de exemplu: e-mail, SMS, apel telefonic, mobile push, webpush etc., care conține informații generale și tematice. Spre exemplu, informații referitoare la produse similare sau complementare cu cele achiziționate, informații referitoare la oferte sau promoții, informații referitoare la bunuri și servicii adăugate în secțiunea Cont/Coș sau secțiunea Cont/Wishlist, precum și alte comunicări comerciale, precum cercetările de piață și sondajele de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui bun sau serviciu. Tranzacția se efectuează prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoare exprimată în lei, plătită de către vânzător către societatea autorizată în preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare sau reciclare a deșeurilor, echipamentelor electrice și electronice, exact așa cum este prevăzut de legislația în vigoare.

Specificații – toate specificațiile sau descrierile bunurilor și serviciilor.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare aleasă de vânzător, în vederea derulării operațiunilor comerciale.

2.2. Notificarea, primită de către cumpărător după efectuarea comenzii, are rol informativ și nu reprezintă acceptarea comenzii. Aceasta se realizează prin email sau prin confirmare telefonică.

2.3. Din motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor sau serviciilor din comandă. Înainte de orice modificare a comenzii, vânzătorul este obligat să contacteze, telefonic sau prin mail, cumpărătorul. Ulterior, vânzătorul va returna cumpărătorului suma achitată sau diferența exactă.

2.4. Contractul este finalizat în momentul în care vânzătorul trimite clientului, prin intermediul poștei electronice, notificarea de expediere a comenzii.

2.5. Prețurile și rezervările bunurilor sau serviciilor sunt valabile șaptezeci și două de ore de la înregistrarea comenzii, dacă livrarea se face în showroom-uri sau punctele de livrare EVEREST TECH.

2.6. Contractul are ca suport documentul și informațiile expuse de vânzător pe site. Atașat acestuia este certificatul de garanție aferent bunurilor achiziționate, emis de către vânzător sau furnizor.

3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

3.1. Accesul în vederea efectuării unei comenzii îi este permis oricărui utilizator sau cumpărător.
Din motive justificate, EVEREST TECH își rezervă dreptul de a restricționa accesul utilizatorului/ cumpărătorului, în vederea efectuării unei comenzi sau a finalizării unei plății. Astfel de situații apar în cazul în care vânzătorul consideră că în baza conduitei sau a activității utilizatorului/ cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel EVEREST TECH. În oricare dintre aceste situații, utilizatorul/ cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al companiei EVEREST TECH, pentru informații referitoare la motivele care au determinat aplicarea măsurilor anterior menționate.

3.2. Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin interacțiune directă, inclusiv prin suport online, Live Chat, sau prin adresele menționate la secțiunea Contact. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să justifice modul de utilizare al acestora.

3.3. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, EVEREST TECH își rezervă dreptul de a cere utilizatorilor/ cumpărătorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul site-ului.

3.4. EVEREST TECH poate publica pe site informații despre bunuri și servicii sau promoții implementate de către acesta sau oricare alt terț cu care are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

3.5. Tarifele aferente bunurilor și serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.

3.6. În condițiile prevăzute de lege, prețul bunurilor electronice afișat pe site, include taxa de timbru verde. În cazul în care utilizatorul/ cumpărătorul solicită detalii referitoare la suma exactă adăugată la prețul bunului, acesta va contacta Departamentul de Relații cu Clienții EVEREST TECH.

3.7. În cazul plăților online, vânzătorul nu este și nu poate fi considerat responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător. Așadar, vânzătorul nu este responsabil de comisioanele de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabil pentru astfel de acțiuni este doar cumpărătorul.

3.8 Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și a serviciilor disponibile pe site, (imagini statice, imagini dinamice, prezentări multimedia), nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

4. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

4.1. Vânzătorul poate cesiona sau subcontracta o terță parte pentru servicii care au impact asupra onorării comenzii, cu informarea cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul este întotdeauna responsabil față de cumpărător și față de obligațiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

5.1. Conținutul, așa cum este definit în preambul, include și nu se limitează la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și conținut multimedia, prezentate pe site, sunt proprietatea exclusivă a EVEREST TECH. Aceasta își rezervă toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect, prin licențe de utilizare sau publicare.

5.2. Clientului/ cumpărătorului/ utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea sau alterarea, utilizarea, expunerea sau includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original, intenționat de EVEREST TECH. De asemenea, nu este permisă includerea oricărui conținut în afara site-ului, îndepărtarea însemnelor care marchează dreptul de autor al EVEREST TECH asupra conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul scris al EVEREST TECH.

5.3. Orice conținut la care clientul/ cumpărătorul/ utilizatorul obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența documentului, în cazul în care conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între EVEREST TECH și acesta. Este important să nu existe nicio garanție, implicit sau expres formulată, din partea EVEREST TECH cu referire la acel conținut.

5.4. Clientul/ cumpărătorul/ utilizatorul poate copia, transfera și utiliza conținutul numai în scopuri personale sau non comerciale și doar în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile documentului.

5.5. În cazul în care EVEREST TECH conferă clientului/ cumpărătorului/ utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care acesta obține acces în urma unui acord, acest drept se extinde numai asupra conținutului definit în acord, și numai pe perioada existenței acestuia pe site sau pe perioada definită în acord. Conform condițiilor definite, în cazul în care acestea nu reprezintă un angajament contractual din partea EVEREST TECH pentru respectivul client/ cumpărător/ utilizator sau oricare alt terț, care are acces la conținutul transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

5.6. Niciun conținut transmis către client/ utilizator/ cumpărător, prin orice mijloc de comunicare, electronic sau telefonic, sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea EVEREST TECH.

5.7. Este interzisă orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele stipulate în prezentul document sau în acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

6. COMANDA

6.1. Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor și serviciilor dorite în coșul de cumpărături. Finalizarea comenzii se realizează prin efectuarea plății, prin una dintre modalitățile de plată indicate. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui bun sau serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului și a serviciului.

6.2. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

6.3. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte ca vânzătorul îl poate contacta prin orice mijloc disponibil, agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea clientului.

6.4. Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei parți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune sau interese în următoarele cazuri:

6.4.1. Neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, în cazul plății online;

6.4.2. Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de EVEREST TECH, în cazul plății online;

6.4.3. Datele furnizate de către client sunt incomplete sau incorecte;

6.5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele aferente livrării. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau de renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

6.6. În cazul în care cumpărătorul decide să se retragă din contract, acesta va completa un formular de contact, regăsit la adresa: https://www.masinaspalatpiese.ro/contact.

6.7. În cazul în care clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, acesta este obligat să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim paisprezece zile, de la data informării vânzătorului de către client, asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma se va returna astfel:

6.7.1. În cazul comenzilor achitate prin folosirea cardului bancar, suma este restituită în contul din care a fost retrasă sau este generat un voucher cu valoarea produsului returnat.

6.7.2. În cazul comenzilor achitate prin OP, suma este returnată prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

6.7.3. În cazul comenzilor achitate ramburs, cu numerar în showroom, se restituie numerarul aferent contravalorii produsului în showroom, în contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

6.8. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși bunurile. În acest caz, se va lua în considerare data cea mai recentă.

6.9. Dacă bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, din motive precum ambalajul deschis, lipsa accesoriilor, deteriorarea, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea bunului în stadiul inițial sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat. De asemenea, la solicitarea cumpărătorului, vom reexpedia bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de cumpărător.

Diminuarea valorii bunurilor returnate

De multe ori, în cazul vânzărilor la distanță cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile înainte de încheierea contractului. Din același motiv, cumpărătorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat, în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al bunurilor, cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu, cumpărătorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Articolul returnat

Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor. Această diminuare rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, a calităților și a funcționării bunurilor.

În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, cumpărătorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Accesorii precum manuale de utilizare, CD-uri, cabluri, aflate în cutia bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din bun. Ca urmare, recomandăm cumpărătorului atunci când își exercită dreptul de retragere din contract să îl returneze în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere, cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton, fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc. De asemenea, este necesară predarea accesoriilor care îl însoțesc.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură, pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri, sunt acceptate și preluate numai după aducerea lor la conformitate. Acest proces implică costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării lor ca produse Recondiționate / Resigilate. Valoarea finală se stabilește, în principiu, în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare. De altfel, valoarea finală poate reprezenta diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii bunurilor, rezultată din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor este în responsabilitatea cumpărătorului. Practic, din prețul total al bunului returnat, vânzătorul va reține o sumă de bani. Aceasta reprezintă diminuarea valorii bunului într-o proporție cuprinsă între 5% și 50%, din valoarea inițială a bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată cumpărătorului la recepționarea bunurilor returnate.

6.10. În cazul în care un bun sau serviciu comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa clientul asupra acestui fapt și va returna în contul cumpărătorului contravaloarea bunului sau serviciului. Acest proces va avea loc în termen de maxim șapte zile de la data la care vânzătorul a fost înștiințat în acest sens sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului.

7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele:

7.1.1. Contractele de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil al cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a conștientizat pierderea dreptului la retragere, după executarea completă a contractului de către vânzător;

7.1.2. Furnizarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară, pe care vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

7.1.3. Furnizarea de bunuri confecționate după specificațiile prezentate de cumpărător sau cele personalizate;

7.1.4. Furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.5. Furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de cumpărător;

7.1.6. Furnizarea de bunuri care după livrare sunt, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

7.1.7. Contractele în cazul cărora cumpărătorul a solicitat în mod special vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod oficial de cumpărător sau furnizează alte bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, respectivelor servicii sau bunuri suplimentare li se aplică dreptul de retragere.

7.1.8. Furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

7.1.9. Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că este conștient de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

8. CONFIDENȚIALITATE

8.1. EVEREST TECH va păstra confidențialitatea informațiilor furnizate de orice natură. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul document.

8.2. Cumpărătorul nu va face nicio declarație publică, nicio promovare și niciun comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți, în ceea ce privește comanda sau contractul, fără consimțământul prealabil, în scris al vânzătorului.

8.3. Prin furnizarea de informații și materiale în cadrul acestui site, oferiți vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea. Așadar, îi oferiți vânzătorului dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca vânzătorul să utilizeze liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care le-ați trimis prin intermediul site-ului. EVEREST TECH nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

9. COMUNICĂRI COMERCIALE

9.1. Cumpărătorul/ utilizatorul/ clientul își poate modifica în orice moment opțiunea referitoare la acordul dat vânzătorului pentru comunicările comerciale. Acestea conțin informații generale și tematice, inclusiv informații referitoare la oferte sau promoții, astfel:

9.1.2. Modificarea setărilor din Cont la secțiunea Abonările mele

9.1.3. Accesarea linkului de dezabonare afișat în comunicările comerciale primite de la vânzător.

9.1.4. Contactarea vânzătorului.

9.2. Adăugarea de bunuri sau servicii in secțiunea din Cont: Coș
Vânzătorul va transmite cumpărătorului comunicări comerciale referitoare la:
1. modificarea prețului bunurilor sau serviciilor adăugate în secțiunea Coș,
2. recomandări de bunuri sau servicii similare cu cele adăugate în secțiunea Coș,
3. existența bunurilor sau serviciilor în secțiunea Coș și la disponibilitatea stocului,
4. modificarea prețului bunurilor sau serviciilor adăugate în secțiunea Wishlist,
5. recomandări de bunuri sau servicii similare cu cele adăugate în secțiunea Wishlist,
6. disponibilitatea stocului sau serviciilor și bunurilor adăugate în secțiunea Wishlist.

9.3. În urma achiziționării unui bun sau serviciu, vânzătorul va transmite cumpărătorului comunicări comerciale referitoare la:
– sugestii de bunuri sau servicii recomandate pentru a fi utilizate împreună cu bunul sau serviciul achiziționat.

9.4. Clientul/ Utilizatorul se poate dezabona, în orice moment, de la comunicările comerciale menționate la punctul 9.3., prin accesarea linkului de dezabonare, afișat în mesajele comerciale primite de la EVEREST TECH sau prin contactarea EVEREST TECH, în acest sens.

9.5. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de bunuri și servicii și a experienței de cumpărare, vom folosi datele dvs.. De asemenea, vă vom utiliza datele în efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile, obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie, nu vor fi utilizate în scopuri publicitare, ci doar în cele menționate anterior. Răspunsurile dumneavoastră,. în ceea ce privește cercetările de piață și sondajele de opinie, nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nici transmise către terți. Într-o altă ordine de idei, ele nu vor fi publicate sau expuse în vreun fel. De asemenea, aveți posibilitatea de a obiecta în privința utilizării datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie, în orice moment, prin accesarea linkului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea EVEREST TECH.

10. FACTURARE – PLATĂ

10.1. Prețurile bunurilor și serviciilor afișate în cadrul site-ului www.masinaspalatpiese.ro includ T.V.A., conform legislației în vigoare.

10.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii, conform cu legislația în vigoare.

10.3. Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii ce conține bunuri și servicii vândute de EVEREST TECH, precum și pentru orice alte plăți aferente comenzii. Acestea se vor regăsi exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în contul cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de cumpărător în contul său.

10.4. Pentru comunicarea corectă a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza, când este cazul, datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont.

10.5. Prin această modalitate de comunicare, cumpărătorul accesează contul și deține o evidență a facturilor emise de EVEREST TECH. Acestea pot fi salvate și arhivate la rândul lor, în orice moment și în orice modalitate își dorește cumpărătorul.

10.6. Prin transmiterea comenzii, cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic. Acestea sunt adăugate de către EVEREST TECH, în cont, prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționata în cont de către client.

10.7. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de șapte zile în cont, clientul este rugat să sesizeze acest aspect, la adresa de email: contact@masinaspalatpiese.ro.

11. LIVRAREA BUNURILOR

11.1. Condițiile de livrare a bunurilor și serviciilor vândute de către EVEREST TECH se regăsesc în secțiunea Livrare.

11.2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

11.3. Vânzătorul va efectua livrarea bunurilor și serviciilor numai pe teritoriul României.

12. GARANȚII

12.1. Toate bunurile comercializate de către EVEREST TECH, cu excepția bunurilor resigilate, beneficiază de condiții de garanție, conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, excepție fac doar bunurile resigilate, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

12.2. În cazul bunurilor vândute și livrate de EVEREST TECH, certificatele de garanție sunt emise direct de producător. Lipsa certificatului de garanție a bunului trebuie semnalată în maxim patruzeci și opt de ore de la recepția acestuia. Sesizarea se va face la adresa contact@masinaspalatpiese.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

12.3. Pentru întocmirea corectă a certificatului de garanție aferent bunului din comandă, cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza, când este cazul datele din contul său și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont.

13. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

13.1. Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea cumpărătorului în locația indicată în comandă. Prin livrare înțelegem semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului.

14. RĂSPUNDERE

14.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel, pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei obligații, conform comenzii. Vânzătorul nu poate fi tras la răspundere pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor și serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

14.2. Prin crearea și utilizarea contului, utilizatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor contului, respectiv user și parolă, și pentru gestionarea accesării contului. De altfel, în măsura permisă de legislația în vigoare, utilizatorul este responsabil de activitatea derulată în interiorul contului său.

14.3. Prin crearea contului, utilizarea conținutului sau plasarea comenzilor, clientul / utilizatorul/ cumpărătorul acceptă, în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului, în ultima versiune actualizată. Aceasta este comunicată în cadrul site-ului, existentă la data creării contului și utilizării conținutului sau la data plasării comenzii.

14.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile site-ului, pentru a reflecta asupra oricăror modificări ale modului și condițiilor de funcționare a site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil clienților/ utilizatorilor/ cumpărătorilor, de la momentul afișării în site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe site versiunea modificată a documentului, motiv pentru care, vă rugăm, să verificați periodic conținutul acestui document.

15. SCRIEREA DE RECENZII, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

15.1. Scrierea de Review-uri, comentarii, întrebări și răspunsuri este permisă utilizatorilor în secțiunea Recenzii. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor implica atât caracteristicile, cât și modul de folosire al unui produs sau serviciu.

15.2. În momentul înregistrării unui anumit Review, comentariu, întrebare, răspuns pe site, utilizatorii acordă vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial. Acestea dau dreptul vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.

15.3. Fiecare utilizator/ client/ cumpărător, în momentul înscrierii de review, comentariu, întrebare, răspuns, recenzie, în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:
– să facă referiri doar la caracteristici sau la modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informațiile care variază, prețuri sau oferte promoționale.
– să evite informațiile referitoare la modul de desfășurare al comenzii;
– să folosească doar limba româna. Sunt permise anglicismele, care conform DOOM3 sunt considerate românești, de exemplu: mouse, notebook, plug and play;
– să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot afecta alți utilizatori/ clienți/ cumpărători;
– să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, și în conformitate cu legile aplicabile;
– să se asigure respectarea drepturilor altor părți, respectarea drepturilor de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare, referitoare la un anumit produs sau serviciu existent în site, fără a face referire la alte firme ce promovează vânzarea și achiziția de produse sau servicii;
– să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale, detalii de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și prenume, sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
– să nu înscrie informații și detalii despre URL-uri din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și vânzătorul;
– să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către vânzător sau să înscrie review-uri, comentarii, întrebări, răspunsuri, recenzii, care conțin materiale de natură publicitară;
– să nu utilizeze recenzia, review-ul, comentariul, întrebarea, răspunsul, ca mijloc de comunicare cu vânzătorul. În acest sens, se vor folosi datele de contact ale vânzătorului înscrise în site.

15.4. Pe lângă o evaluare realist-critică, în momentul înscrierii unei recenzii, clientul va adăuga și un rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, împreună cu ratingurile corespunzătoare lor, vor influența ratingul general al produsului sau serviciului. Astfel, un review însoțit de un rating mare, generează o creștere a ratingului general, iar un review însoțit de un rating mic generează scăderea ratingului general.

15.5. Când un review, un comentariu, o întrebare sau un răspuns este semnalat de către un utilizator, ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către vânzător. Acesta determină dacă respectivul conținut încalcă Termenii și Condițiile site-ului. Textele introduse sunt eliminate din site, numai după examinarea acestora de către vânzător.

15.6. În cazul în care vânzătorul constată încălcarea Termenilor și a Condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea utilizatorului de a înscrie review-uri, comentarii, întrebări sau răspunsuri în secțiunea Recenzii.
Pentru sesizări sau reclamații legate de bunul sau serviciul achiziționat, cumpărătorii au la dispoziție formularul de contact existent în cadrul site-ului: https://www.masinaspalatpiese.ro/contact.
Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

16. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

16.1. Clientul este rugat să parcurgă Politica de Confidențialitate, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care se găsește în secțiunea Prelucrarea datelor cu caracter personal.

17. FOLOLSIREA COOKIE-URILOR

17.1. Clientul este rugat să parcurgă Politica de Cookies, care se găsește în secțiunea Politică de cookie-uri.
Informații stocate automat de computerul dumneavoastră – Cookies
In momentul accesării site-ului, EVEREST TECH, computerul dvs. stochează un volum de informație. Aceasta este regăsită în formă de cookie sau sub forma unui fișier de date similar cu acesta, iar acest lucru ne ajută pe noi în mai multe moduri. Cookie-urile ajută compania să construiască și să rafineze conținutul site-ului în funcție de interesele și preferințele utilizatorilor. În structura browserului Internet există posibilitatea de a șterge cookie-urile de pe hard-drive, de a bloca primirea de cookie-uri sau de a primi un mesaj în momentul în care un cookie este stocat în computerul dumneavoastră.
Vă recomandăm studierea instrucțiunilor de utilizare ale browserului Internet pe care îl utilizați sau comanda help screen pentru a înțelege modul de utilizare al acestor funcții.

18. FORȚA MAJORĂ

18.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen, total sau parțial, este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră reprezintă evenimentul imprevizibil, în afara controlului parților și imposibil de evitat.

18.2. Dacă în termen de cincisprezece zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de drept a contractului, fără ca vreuna dintre ele să pretindă celeilalte alte daune sau interese.

19. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

19.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între vânzător și utilizatori, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care această situație nu e realizabilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente, din Mun. Bucuresti.